Retouren & service

Retourneren en Herroepingsrecht

Ben je niet tevreden met je aankoop of is het niet wat je ervan had verwacht? Dan is het mogelijk binnen 14 dagen je bestelling te retourneren, onbeschadigd en in de orginele verpakking.

Retouren

Hoe retourneer ik een artikel?

  1. Zoek het bestelnummer op van je bestelling. Het bestelnummer kan je terugvinden in je online account op www.droneland.nl of op het factuur.
  2. Stuur een e-mail naar [email protected] en vermeldt welk artikel je wenst te retourneren.
  3. Pak het product goed in inclusief pakbon/ordernummer, zodat wij weten bij welke bestelling het hoort. 
  4. Stuur het artikel in zijn orginele verpakking naar ons terug. 
  • Tip: Vraag bij het versturen van je artikel via pakketpost altijd om een verzendbewijs. Hiermee kan je aantonen dat je het artikel daadwerkelijk hebt opgestuurd.

Retourvoorwaarden van DroneLand

  • Bij DroneLand heb je 14 kalenderdagen om aan te geven dat je een artikel wil retourneren. Heb je meerdere artikelen in één keer besteld? Dan gaat de retourtermijn in op de dag dag je het artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je bij DroneLand hebt aangegeven je een artikel wil retourneren, moet je het binnen 14 dagen versturen.
  • Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.
  • Je dient zorgvuldig om te gaan met het artikel dat je retour wil sturen.
  • Stuur het artikel met alle geleverde toebehoren terug .
  • Kadobonnen en software (abbonnementen) kunnen niet worden geretourneerd. 

Herroepingsrecht

Als je een aankoop wil ontbinden of herroepen. dan kun je onderstaande herroepingsformulier ingevuld aan ons retourneren per mail ([email protected]) of via de post (DroneLand, Annie M.G. Schmidtweg 134, 1321NB Almere). Zodra wij dit formulier hebben ontvangen (bij de mail is dit direct), krijg je van ons een mailtje . Je kunt je bestelling dan onder vermelding van dit ticketnummer naar ons retour sturen.

Herroepingsformulier (PDF) herroepingsformulier (DOC)

Ons team zal er alles aan doen om een optimale koopervaring en service te realiseren voor onze nieuwe en bestaande klanten. Voor vragen over levering, service techniek of producten kun je mailen naar [email protected] of ons bellen op 085 201 7421. We horen graag van je!

Klachtenprocedure

Wij werken er met ons volledige team keihard aan om elke klant zo goed als mogelijk te helpen. Mochten er onverhoopt toch fouten gemaakt worden, of je bent niet tevreden, dan horen wij dit graag! 

Je kunt een klacht indienen door simpelweg contact met ons op te nemen op de door jou gewenste manier:

  • Telefonisch
  • Per mail
  • Via Messenger
Geef In je bericht duidelijk aan dat je een klacht hebt, en omschrijf zo compleet mogelijk waar jouw klacht over gaat en wat deze precies inhoud. Onze collega's zullen binnen 24 uur jouw vraag in behandeling nemen.

Wij streven er naar problemen/ berichten binnen 72uur af te ronden. Dit is niet altijd mogelijk omdat wij natuurlijk afhankelijk kunnen zijn van bijvoorbeeld contact met een leverancier. Zodra het volledig is afgerond sturen wij altijd een mailtje met de uitkomst/ter afsluiting.